Vijf bijdrages met meer dan 150.000 views op LinkedIn

Graag laat ik je vijf bijdrages zien die om verschillende redenen een groot bereik hebben behaald op LinkedIn. Als je gaat zoeken op LinkedIn vind je er ontzettend veel informatie over. 

Je leest bijvoorbeeld dat een externe url het bereik negatief beïnvloedt. En dat het tijdstip van plaatsen een rol speelt en dat likes en comments van grote invloed zijn op je views. Dat video beter zou zijn dan een foto e.d. 

Ik heb samen met mijn team de afgelopen twee jaar gewerkt aan het optimaliseren van bereik en impact. We analyseerden honderden bijdrages. We hebben daarmee een interne checklist ontworpen die onze bijdrages toetst op dertien kritieke punten vóór, tijdens én na het plaatsen. 

Hiermee hebben we alleen al op één van onze accounts het volgende bereik gerealiseerd; 2017 vanaf september 686.000 views In heel 2018 2,5 miljoen views 2019 t/m augustus 2,4 miljoen views.

Download de pdf met de vijf bijdrages.