Informatie en waardevolle inzichten delen

Waar wordt jouw doelgroep vrolijk van? Welke problemen kun jij oplossen en hoe kun jij waarde toevoegen voor je netwerk?

Wat is waardevolle content en hoe kom je aan inspiratie om regelmatig iets te delen? 

Download hier een document met 25 verschillende LinkedIn bijdrages. Deze voorbeelden zullen je direct inspireren en ideeën geven om te delen binnen jouw netwerk.

Tien tips

1. Verdiep je nauwgezet in je doelgroep en verzamel informatie bijvoorbeeld op basis van buyer persona profielen.

2. Praat met je klanten en vraag wat er speelt binnen hun bedrijf, waar ze zich mee bezighouden, wat ze zorgen baart, welke belangrijke ontwikkelingen er zijn binnen de branche etc.

3. Laat je inspireren door gebeurtenissen gedurende de werkdag. 

4. Maak notities van spontane ideeën die je kunt gebruiken om content te creëren.

5. Plaats eens een stelling op social media over een onderwerp dat leeft binnen je doelgroep.

6. Hou een onderzoek of enquête onder je doelgroep en communiceer over de resultaten.

7. Maak een video waarin je tips geeft over dingen waar jouw doelgroep moeite mee heeft.

8. Nodig eens wat klanten uit voor een bijeenkomst, regel een goede spreker over een onderwerp dat relevant is op dat moment.

9. Deel tips en tricks.

10. Schrijf een e-book of creëer een ander waardevol document zoals een specialistische checklist en deel deze met je doelgroep. 

LinkedIn for Business Contentcreatie Online Implementatie Workshop. 

Deze workshop levert jou tijd en geld op omdat je met minder moeite waardevollere content voor je doelgroep gaat creëren. Hierdoor zul je nog makkelijker leads genereren en potentiële klanten aantrekken.

Boek direct

In zes weken krijg je een volledige praktijkgerichte en hands on contentstrategie die je direct gaat implementeren, inclusief twee à drie opdrachten per week via de LinkedIn groep waar jij toegang toe krijgt. Dit gaat jou helpen bewuster je kennis in te zetten om jouw ideale klant aan te trekken.

Je kunt in je eigen tempo aan de slag en krijgt inspiratie en hulp om tot goede Linkedin bijdrages te komen.

In deze online training krijg je:

- Praktische technieken die helpen jouw bijdragen méér bereik te geven dit levert een hogere rendement op 

- Inzicht in de diverse manieren om jouw kennis te delen, welke contentdragers worden gewaardeerd en welke helpen om je boodschap effectief te delen

- Je leert je doelgroep helder krijgen en als inspiratie voor jouw posts in te zetten, je gaat buyer personas opstellen als je die nog niet hebt zodat je nog meer vanuit je klant gaat denken

- Inzicht in de tekstuele opbouw van een goede post en artikel, we hebben honderden bijdrages en miljoenen views geanalyseerd en leren je wat effectief is zodat je met minder bijdrages meer mensen bereikt - je krijgt de checklist voor meer bereik en impact op LinkedIn

- Inzicht in een juiste balans tussen je diverse activiteiten op LinkedIn - hoe vaak posten, wanneer posten? Hoe krijg je betrokkenheid, wanneer en waar is het handig om inhoudelijke comments te geven

- Manieren hoe je je creativiteit kan ‘aanzetten’ en oefenen je met opdrachten die helpen om over je schrijfblokkade heen te komen

In deze periode krijg je 6 weken lang de kans om te ontdekken, leren en schrijven en krijgt daar professionele feedback op.

Na deze online training heb je meer vertrouwen, snelheid en rust in je eigen schrijfproces zodat je doelgerichter je klanten weet te bereiken en aan te trekken.

Dit levert je uiteindelijk ook simpelweg tijdwinst en meer omzet op.

Boeken

Enthousiast geworden? Reserveer dan nu jouw plek binnen de eerste pilot groep van dit jaar.

Wil je meer weten over sociaal verkopen download dan ons werkboek "sociaal verkopen" of schrijf je in voor de workshop LinkedIn for Business of de verkooptraining "Effectief klanten aantrekken met social selling".

  


 

© 2019 De Verkoopmaatschappij