De dag wordt online gefaciliteerd via drie verschillende ZOOM links.
PDF Programmaboekje In het Het Programmaboekje én op de website klik je via de foto van de spreker direct naar de juiste ZOOM link.
Jouw persoonlijke, kosteloze en vrijblijvende, omzetgroeigesprek kun je hier inplannen en je gratis maand online omzetcoaching t.w.v. 47,- ex btw kun je tot uiterlijk 30 november hier aanvragen.

8:45 MAIN STAGE Keynote Franck Fielemon - Omzetdoelen halen
Hoe behaal je je omzetdoelen? Met een achtergrond als wereldwijd verantwoordelijke voor Telesales en Lead Management bij het meest internationale bedrijf ter wereld, DHL, heeft Franck als geen ander zicht op het belang en de impact van een gestructureerd verkoopproces. Hij was verantwoordelijk voor het opzetten van verkoopafdelingen door heel de wereld en gaf leiding aan een team van 250 salesmedewerkers in 50 landen. In de afgelopen 3,5 jaar bouwde Franck aan zijn eigen bedrijf en schetst hij aan de hand van praktijkvoorbeelden uit heden en verleden zijn kijk op de succesingrediënten van succesvol verkopen.

9:30 SUB A Esther van Vondel - Je reclameboodschap schrijven binnen 1 uur
Je hebt een fantastisch aanbod en jij weet, dat dit precies is wat die ene groep mensen nodig heeft. Of naar verlangt. Je wilt reclamemaken voor dat product of die dienst. Op je website, in een flyer of advertentie. En je hebt geen idee wat er in die tekst moet, waar je begint, hoe je zo’n boodschap opbouwt en hoe je eindigt. De basis van zo’n tekst is echter geen hogere wiskunde. Esther heeft er blogs over geschreven, maar het is altijd prettig om haar persoonlijke advies en feedback te kunnen vragen. In deze workshop leidt ze je door de hele tekst heen. Je hebt een stevige basis staan binnen 1 uur tijd. Hoe cool is dat! Esther is copywriter, concent creator/blogger en marketeer en helpt bedrijven aan meer winst en het volbrengen van hun missie via tekst en de marketing daaromheen. Tekst staat immers stil en zwijgt. Zelfs de meest fantastische boodschap bereikt niemand als jij geen actie onderneemt om die boodschap onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep. Bedrijven en organisaties besteden hun tekst en marketing aan haar uit. Óf ze leert het hun, zodat ze haar niet meer nodig hebben.

9:30 SUB B Jelle Rood - #goedfout
Wil jij jezelf of jouw bedrijf naar volgende niveau tillen? Dan ‘moet’ je meer risico’s durven nemen dan je nu doet. Ondernemen staat vrijwel gelijk aan risico's durven nemen, consequenties daarvan aanvaarden en doorgaan op basis van het geleerde. Hoe je dit het beste kan doen leert Jelle je in deze sessie. In een ogenschijnlijk perfecte wereld heeft iedereen alles voor elkaar. Tegelijkertijd is er een groeiende ‘fuck up beweging’. Mensen die schaamteloos vertellen over fouten, fuckups en falen in hun leven. Jelle is er één van. Na een succesvolle corporate carrière van bijna 20 jaar, is hij in 2013 een boodschappenbezorgservice gestart. Helaas ging deze start-up drie jaar later failliet, waarna hij als mede aandeelhouder en commercieel directeur van een scale up heeft ervaren hoe hard een bedrijf kan groeien en wat daar bij komt kijken. Sinds 2018 is hij als coach en sparringpartner werkzaam op het snijvlak van persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Hij is er van overtuigd dat persoonlijke groei de motor is voor zakelijke groei. En fouten durven maken is de brandstof van die groei.

9:30 SUB C Marie-José Giebels - Succesvol Verkopen zonder te verkopen
Ken je dat gevoel? Dat je aan het leuren bent als verkoper? Ik wel in elk geval. En het voelt heel vervelend. Stel nu dat het mogelijk is om te verkopen, zonder dat gevoel van leuren? Stel dat het mogelijk is om echt op waarde te verkopen? Dat een klant achteraf zegt: dat was een fijn gesprek! Stel dat dat zou kunnen? Dan zou jij dat toch willen leren, of niet soms? Tijdens het event op 5 november, om 9.30 uur leer ik je Verkopen zonder te Verkopen! Speciaal voor dit event zal ik een onderdeel uit de online training Verkopen zonder te Verkopen met je delen. Ik vertel je zelfs welke vragen je kunt stellen om dat te bereiken. Die kan je gewoon meeschrijven. Hoe lekker is dat! Het wordt een interactieve sessie, waarin je je vragen en opmerkingen via de chat met elkaar en met mij kan delen. Ik hoop je te ‘ontmoeten’ op 5 november, tot dan!

10:15 MAIN STAGE Keynote Marcel Adriaanse - Verkopen op gevoel
Marcel Adriaanse is bedrijvenbouwer, investeerder en medeoprichter van interim- en consultancybureau Hofmeier. Zijn ondernemerskwaliteiten, levenservaring en unieke persoonlijkheid maken hem tot een inspirator voor ondernemers, managers en kennisprofessionals.
Het verbinden van mensen is de rode draad in zijn gedachtegoed. Zijn boek "Zakendoen op gevoel" staat momenteel op nummer één op managementboek.nl.
In je werk sta je dagelijks voor keuzes. Hoe haal ik deze deal binnen? Neem ik die sollicitant aan of niet? Is het slim deze investering te doen? Veel mensen benaderen dit soort vragen het liefst rationeel: ze verzamelen informatie, analyseren die en doordenken alles grondig. Dat levert vaak hoofdpijn op, maar lang niet altijd een goede beslissing. Wat zou er gebeuren als je wat vaker zou luisteren naar je gevoel?
Marcel is tevens aanwezig bij het virtueel netwerken om 12:15 voor een interactieve Q&A.

10:45 SUB A Muriël Versluis - Als je goed kunt VERKOPEN is er altijd werk voor je. Ook nu. "Sales is Fun!"
Wat zou het voor je betekenen als je meer gaat verkopen op een manier waar jij je comfortabel bij voelt, zodat je omzet stijgt en je veel meer nieuwe klanten aan je bindt? Als eigenaar van SalesDIVA helpt Muriël jou als ondernemer om jezelf en jouw producten en/of diensten beter te verkopen aan jouw ideale klant. De gemiddelde ondernemer ervaart een grote weerstand bij het woord verkopen alleen al. SalesDIVA maakt verkopen leuk voor je door een hele interessante visie met je te delen. Wat jij denkt te weten over verkopen is namelijk niet waar. Verkopen is makkelijk als je weet HOE. En als je goed kunt verkopen is er ALTIJD WERK voor je. Om die reden is het Muriël's missie om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk ondernemers aandacht gaan besteden aan het onder de knie krijgen van deze belangrijke vaardigheid. Haar methode zorgt ervoor dat je meer leads gaat genereren (zonder een enorme uitgebreide marketingstrategie), en deze ook weet om te zetten tot deals. Aan leads genereren alleen heb je zo weinig namelijk. Het resultaat van succesvol verkopen betekent meer omzet, maar ook leukere klanten. Haar masterclasses en vervolgprogramma's verdienen zich altijd ruimschoots terug en om die reden geef ze als één van de weinigen in dit land een INVESTERINGSGARANTIE. Haar aanpak kenmerkt zich als vol met humor, to the point, met kennis van zaken en oog voor de deelnemer. Ze is géén goeroe, maar gelooft veel meer in empowerment van jou. Om die reden werkt ze in kleine groepen zodat er voldoende ruimte is voor jou, jouw business en jouw vraagstukken.

10:45 SUB B Heidi Schuring - Business & Law of Attraction
Een Masterclass die je ECHT niet wil missen. Waarom niet? Deze masterclass gaat je omzet verhogen voor je bedrijf. Met haar bedrijf “Het Nieuw Ondernemen” leert ze je alles over The Law of Attraction; ook wel de wet van de aantrekkingskracht genoemd. Hoe je dit toepast in je eigen business. Waarom een groeimindset zo belangrijk is en welke rol je onderbewuste daarin speelt. In 40 minuten gaat je kijk op je business veranderen. Het mooie is ook dat je gelijk de volgende dag kunt gaan toepassen. Want één ding is zeker, hierna zul je dingen anders gaan waarnemen! Nieuwsgierig? Heidi verheugt zich op je komst en zorg vooral dat je pen en papier bij je hebt zodat je ook het één en ander kunt noteren. Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg – Tijd voor: “Het Nieuw Ondernemen”. Geboren op een zondag en met een glimlach. Mensen zeggen over haar dat ze altijd positief is en daarnaast een echt mensenmens. Als klein meisje leerde ze al snel dat je méér kunt bereiken als je openstaat voor kansen en mogelijkheden. Het ondernemen zit in haar bloed. Begonnen als verkoopster in een beddenspeciaalzaak groeide ze door naar inkoop en het runnen van de zaak. Maar er was meer….accountmanager. Er volgden 24 prachtige jaren. Denken in kansen en mogelijkheden is altijd haar topic geweest. Ondernemers motiveren en inspireren. Ondertussen groeide het verlangen om hier meer mee te gaan doen. Inmiddels coacht ze ondernemers. Organiseert ze 8-weekse Masterminds waarin ze de deelnemers, ondernemers, laat ervaren dat je altijd kunt groeien. Het combineren van business & the law of attraction is "Het Nieuw Ondernemen".

10:45 SUB C Chantal van den Berg - De drie topelementen vanuit Neuromarketing waardoor mensen altijd kopen, ook al is het crisistijd
Wil jij bij de top één procent horen als het gaat om die kennis te hebben zodat mensen online ook écht over de finishlijn komen? Kennis die je laat zien wat de drie topelementen vanuit Neuromarketing zijn waardoor mensen altijd kopen, ook al is het crisistijd. Deze talk geeft je inzicht in de elementen die jou een aha-moment bezorgen, maar die elk brein nodig heeft om überhaupt bij de finishlijn te komen. De vijf cirkels die jouw dienst van waardeloos naar extreem waardevol laten gaan en zorgen dat iemand direct een handtekening zet. En twee soorten video’s die je vergeet te gebruiken, maar die elke ondernemer nodig heeft waardoor overtuigen overbodig wordt. Chantal is spreker, auteur en expert op het gebied van Neuromarketing, Neurowetenschappen en Gedragspsychologie. In 2018 schreef ze haar bestseller Breinspel dat in de top 100 van managementboek terecht kwam.

11:30 SUB A Trudy Kwik - Van dip naar kans
Corona kwam hard binnen, héél hard in de evenementenbranche. Agenda leeg, toekomst zeer onzeker en vooruitzichten niet rooskleurig. Dit is de derde crisis die Trudy als ondernemer meemaakt en ook direct de meest heftige. Na verslagenheid en verdriet kwam de drive weer boven. Haar motto is niet voor niets: het glas is halfvol. Inmiddels organiseert ze online evenementen voor bedrijven, superleuk maar een hele andere tak van sport. En…..heeft ze een nieuwe dienst opgezet; uitvaartverzorging maar dan totaal anders! Van dip naar kans…..en daar krijgt ze toch energie van! Trudy is een enthousiaste en gedreven ondernemer. Al 20 jaar is ze actief in de zakelijke dienstverlening en is ze al jaren de drijvende kracht achter Rrrollend Foodtruckfestivals. Ze helpt ondernemingen succesvol te zijn zowel online als offline. Naast haar eigen werkzaamheden vindt ze het leuk om voor organisaties als vrijwilliger te werken. Ze bekleedt diverse bestuursfuncties. Haar tweede motto: "Als je niet kunt delen kun je niet vermenigvuldigen!"

11:30 SUB B Martinique Visser - Gesproken leiderschap in sales – meer verkopen en succesvol inspireren door spreken met impact en overtuigingskracht
In 40 minuten neemt Martinique je mee in de wereld van strategische communicatie en persoonlijke overtuigingskracht voor salesprofessionals. Daarnaast zal ze de 10 geheimen van de magie van spreken en beïnvloeden aan je onthullen, zodat jij weet hoe je – verbaal én non-verbaal – je impact op elk publiek kan maximaliseren. Een praktische sessie die inspireert, motiveert en die je meteen de volgende dag kan toepassen in je bedrijf of in je baan. De spreek- en performancetechnieken die hiervoor gebruikt worden zijn direct afkomstig van een van de grootste performance-instituten van ons land. “Als vocal executive & performance coach concentreert ze zich tijdens haar coaching maar op één ding: het optimaliseren en maximaliseren van de impact op jouw publiek. Door middel van betere spreek- en ademhalingstechnieken, kennis van houding en lichaamstaal (van jezelf en van de ander), de juiste mindset én het inzetten van strategische communicatietechnieken leert ze executives, managers, ondernemers en salesprofessionals om met meer rust, invloed en overtuigingskracht hun (verkoop)gesprekken te voeren. Deze ‘performance technieken’ voor het bedrijfsleven geven jou in gesprekken, meetings en presentaties een strategische voorsprong omdat jij weet hoe jij jouw publiek mee moet krijgen. Sales performance gaat verder dan ‘just numbers’: sales performance draait om het maken van een persoonlijke impact - verbaal én non-verbaal.” Martinique Visser heeft aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag haar diploma in klassieke zang en vocal coaching behaald. Na het succesvol coachen van (jong) aanstormend talent in haar eigen bedrijf heeft zij na een aantal jaar de omslag gemaakt naar het bedrijfsleven als vocal executive coach; het coachen en begeleiden van managers, executives en professionals in binnen- en buitenland bij het maken van meer impact in spreken tijdens presentaties en vergaderingen. Daarnaast begeleidt zij MT’s en directies bij het succesvol inzetten van strategische communicatie in organisaties.

11:30 SUB C Babette Hoogendoorn - Presteren kun je leren
Is ondernemen topsport? Als dat zo is, wat betekent dit dan voor jou? In deze interactieve sessie, ga je de topsporter in jezelf ontdekken. Wat het je oplevert, is dat je na deze sessie, tools hebt om je energiebalans beter te bewaken. Presteren en energie gaan hand in hand. Ieder van ons beschikt over een unieke energiecode. Als je goed voorbereid aan deze sessie wilt verschijnen, heeft Babette een leuke opdracht voor je. Doe de topsport energiescan op babettehoogendoorn.nl en kraak jouw eigen energiecode. Je hoeft geen topsporter te zijn, om baas over je energie te worden. Op haar 19e besloot Babette om professioneel te gaan squashen. Haar doel was helder. Ze wilde de wereldtop halen. Ze maakte haar eigen plan, stippelde een strategie uit én zocht sponsors. Zonder het te beseffen was ze haar eerste onderneming gestart. Ze bestudeerde haar concurrenten en probeerde haar achterstand in te halen. En hoewel ze bij lange na niet voldeed aan de 10.000 uren regel, is ze ver gekomen. Met als hoogtepunt een elfde plaats op de wereldranglijst en zes Nederlandse titels. Ze was een van de eerste vrouwelijke profsporters in Nederland. Nu is ze 55 en voelt zich weer een pionier. Als pleitbezorger van lichaamsbewustzijn, zou ze het geweldig vinden wanneer het lichaam weer de plek krijgt, die het verdient. Stress krijg je niet weg door te praten. Ontspannen én voelen doe je echt niet met je hoofd. Het goede nieuws is dat lichaamsbewustzijn heel makkelijk te leren is. Met de juiste tools is het een kwestie van oefenen. Presteren doe je met je hoofd, hart én lichaam. Ondernemen ook!

12:15 MAIN STAGE Lunchbreak - virtueel netwerken
Tot aan de volgende keynote (13:00 Anna-Maria) ben je van harte welkom om je lunch te nuttigen tijdens een virtueel netwerkmoment. Marcel Adriaanse is aanwezig voor een LIVE Q&A sessie en je kunt ook met andere deelnemers kennismaken in en gemodereerde netwerksessie waarin je kunt pitchen.

13:00 MAIN STAGE Keynote Anna-Maria Giannattasio - Tijd om écht goed te worden op de socials
Anna-Maria laat zich omschrijven als Ondernemer, Puur, Enthousiast Organisatietalent, Doorzetter, Pionier. Non stop. Eventorganiser en Social Media star. In het verleden gekozen door FD tot Engaging Woman Of The Year, Top 100 zakenvrouw NextWoman. Eigenaar Puur.nl en podcastmaker. Verbinder en spreker. Hoe maak je een positief en effectief verschil op de Socials? Leer het van deze expert. 10 strategieën die gaan zorgen voor meer bereik, engagement en oprecht plezier.

13:30 SUB A Sara Hattink - Supersnel topbijdragen schrijven op LinkedIn
In een half uur tijd ga je praktisch aan de slag met zoveel mogelijk content maken. Je krijgt drie opdrachten waarvoor je drie keer vijf minuten de tijd krijgt. Je start met een inspiratievoorbeeld en een korte uitleg van een paar minuten. Daarna gaat de timer aan. Wat maak jij er van? Na afloop is er tijd om vragen te stellen en te bespreken waar je tegenaan loopt in jouw schrijfproces. Vooraf kun je het document inspiratietips opvragen via sara.hattink@omzetcoach.nl. “Sparkle and be simple” is haar motto. Stap voor stap helpt ze je met online zichtbaar zijn en helpt ze jou met het opbouwen van jouw expertise status. Aantrekkelijke content met toegevoegde waarde voor jouw klant is bepalend voor de mate van betrokkenheid op jouw content. Vrienden zeggen haar dat ze voor veel verschillende mensen en onderwerpen oprechte interesse heeft. Dat komt goed uit, want haar nieuwsgierigheid en leergierigheid helpen bij het maken en onderzoeken van de verhalen om haar heen.

13:30 SUB B Niels Stuijfzand - Verkoop het probleem, niet de oplossing
Verkoop het probleem, niet de oplossing. Sales is niets meer dan een ander helpen om een goede beslissing te nemen. Door structureel de juiste dingen te doen voeg je waarde toe aan het succes van de koper. Daarom is het allerbelangrijkste niet het product of jouw dienst, maar het probleem. Tijdens deze workshop zal Niels het hebben over jouw skill-, mind- en tool-set die jij in kan zetten om structureel meer klanten te werven, hogere klantwaarde te creëren maar vooral meer succesen mag vieren! Vanuit een hospitality achtergrond en ruim 13 jaar commerciële ervaring, in verschillende branches, heeft hij in 2018 de stap gemaakt naar commercieel strategisch adviseur voor MKB ondernemingen. Niels faciliteert bedrijven doelgericht te investeren in commercieel succes! Het verhogen van de omzet, het behouden hiervan en het uitbouwen van duurzame klantrelaties. Het leveren van toegevoegde waarde en het communiceren van het onderscheidend vermogen van de onderneming. Hoe investeer je slim, om een zo hoog mogelijk rendement te behalen? Daarom biedt Niels bedrijven slimme investeringen in commerciële ontwikkeling. Salestraining, strategie en talent.

13:30 SUB C Patrick Berghout - Hoe blijft (of wordt) verkopen leuk in tijden van druk en crisis?
In deze sessie ga je samen met Patrick een blik werpen op de belangrijkste uitdagingen van het afgelopen jaar. Wat heeft het je gekost en wat heeft het je gebracht? En hoe kun je er voor zorgen dat je werkgeluk weer meer terugkomt? Patrick heeft sales en business development functies vervuld, waarvan de laatste 10 jaar binnen de logistiek. Hij heeft altijd leuke uitdagende rollen gehad en met veel plezier in commerciële rollen gewerkt. De laatste jaren merkte hij dat hij zich steeds vaker aangetrokken voelde tot de groepsdynamiek en het coachen van collega’s. Zijn eigen werkgeluk werd steeds wat minder. Dit wilde hij weer terug en dit gunt hij anderen ook. Inmiddels heeft hij al enkele jaren zijn eigen coachings- en trainingspraktijk onder de naam PB Coaching Solutions. Hij wil het verschil maken door verder te gaan waar de ander stopt en zorgen dat de gestelde doelen ook echt beklijven. De rode draad in zijn persoonlijke- en teamcoachtrajecten is vaak het realiseren van meer werkgeluk voor de medewerker, de manager en/of het team. En voor de werkgever is het doel vaak een lager ziekteverzuim, lager personeelsverloop en een hogere productiviteit.

14:15 SUB A Mike van Bemmelen - Beeldmateriaal effectief inzetten op social media
Nederland telt honderdduizenden fotografen. Slechts weinigen kunnen zich al 26 jaar succesvol beroepsfotograaf noemen. Met goed beeldmateriaal kun je opvallen en je onderscheiden. Vanuit zijn jarenlange ervaring als professioneel fotograaf deelt Mike zijn beste tips met jou zodat je beeldmateriaal meer aantrekkingskracht en impact zal hebben.

14:15 SUB B Nanno Busker - Efficiënt en strategisch netwerken
Tijdens deze sessie krijg je een aantal waardevolle netwerkinzichten. Inzichten waarvan Nanno weet dat wanneer je ze hoort jij denkt; "zo logisch, waarom doe ik het niet". In een korte breakoutronde laat hij je kennis maken met een aantal andere deelnemers. Wil je minder tjd besteden aan netwerken, maar meer rendement halen, dan is deze sessie een must. Via diverse functies terecht gekomen in de rol van Verkoper. Vanuit die rol is Nanno gaan netwerken. Dat bleek zijn passie. Vanuit Business Network International (BNI) werd hem gevraagd om chapters te gaan begeleiden en is hij jarenlang nationaal trainer geweest voor BNI Nederland & Vlaanderen. In de tussentijd volgde hij een internationale netwerkopleiding in Amerika. Momenteel houdt hij zich fulltime bezig met zijn eigen concepten; Act2Connect en Netffectief.

14:15 SUB C Yvonne van Balkom - 'Only Nice People Allowed' – talk over anders omgaan met kritiek
“Auw… die komt even binnen.” Het gevaar van zichtbaar zijn: mensen vinden iets van je. Of van je post. Of van je foto. En dat zeggen ze dan ook. En dat raakt je. Bij de mensen die Yvonne begeleid op weg naar meer (online) zichtbaarheid is kritiek een veelbesproken thema. Iedereen die zichzelf zichtbaar maakt – en daarbij écht zichzelf durft te laten zien, krijgt er een keer mee te maken. En iedereen gaat er anders mee om. Een opmerking kan onder je huid gaan zitten, je dagenlang bezig houden. Als iets je raakt, raakt het je. Punt. In deze talk gaat Yvonne het met je hebben over hoe je anders kunt kijken naar negatieve kritiek op jou of je boodschap. Online of offline. Tijdens een salesgesprek of tijdens een online post. En alles wat daar tussenzit. Na deze talk houd jij je niet meer in, ga je voluit en durf je nóg meer te staan voor jouw boodschap. En niet doordat je een dikkere huid hebt gekregen. Je hoeft juist helemaal niets te veranderen. En toch verandert alles. Yvonne van Balkom heeft zich volledig toegelegd op het thema 'inspiratie'. Haar motto is: Stop met overtuigen. Start met inspireren. Dat geldt ook voor salesgesprekken; hoe krijg je jouw product of dienst verkocht zonder dat de ander het gevoel heeft dat je hem of haar aan het overtuigen bent? Je wilt dat die ander zélf zegt: met jou wil ik samenwerken! Ze studeerde journalistiek en daarna neuromarketing en beinloedingspsychologie. Yvonne brengt storytelling en breinkennis bij elkaar, waardoor er een hele interessante combinatie ontstaat. Met haar kennis en ervaring begeleid ze zelfstandig ondernemers om hun boodschap inspirerend, authentiek én doeltreffend over te brengen aan anderen.

15:00 MAIN STAGE Keynote Ronald Bogaerds - Street smart sales
Ronald Bogaerds is verkooptrainer, spreker en adviseur. Hij is directeur van Sales Academy. Hij wordt ingehuurd door organisaties als Essent, SDU, Postcodeloterij, Telfort en andere zakelijke dienstverleners om verkopers te leren hun targets te halen. Zijn nummer één boek Street smart sales wordt nu al hét salesboek van 2020 genoemd. Ronald en zijn boek zitten boordevol verhalen, inspiratie, praktische tips en voorbeelden waarmee je een betere verkoper wordt. Als jij wilt winnen, dan moet je street smart worden: zelfverzekerd, alert en altijd beter voorbereid dan de ander. Moderne klanten zijn moeilijk te overtuigen. Ze zijn goed geïnformeerd en niet bang om te onderhandelen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills. Ontdek wat topverkoper Ronald Bogaerds duizenden verkopers heeft geleerd en word ook een street smart topverkoper.

15:30 SUB A Mirjam Bloem - Authentieke communicatie met je (potentiële) klant
Deze interactieve en praktische workshop geeft je praktische tips tijdens het gesprek met je potentiële klant. Online en offline. Aan bod komen: stemgeluid, stemgedrag, spreektempo en je fysieke houding. Hoe zeg je wat je wil zeggen? Welke lading heeft het? Heb je misschien gedachten die je ondermijnen? Hoe beïnvloedt dat jou en je klant? Wat zijn mogelijke valkuilen en hoe zorg je ervoor dat jij rustig en betrokken blijft en jouw klant ook? Is je klant online of offline? In beide gevallen kan hij ervaren dat hij gezien en gehoord wordt. Mirjam Bloem is een bevlogen en betrokken supporter als het gaat om bewegen en spreken. Ook heeft ze een fascinatie voor de non-verbale communicatie. Tijdens haar flamenco danscarrière heeft ze observatievermogen en oog voor detail behoorlijk ontwikkeld. Ze heeft een neus voor wat wel klopt en niet klopt. Ze geeft mensen support om hun ware communicatie te ontwikkelen en dit te laten zien tijdens spreken voor groepen of tijdens 1 op 1 gesprekken. Door haar podiumervaring laat ze jou ervaren met impact te communiceren en te spreken op joúw podium. Haar expertise uit de flamenco zet ze in om anderen volledig te laten genieten van hun podium.

15:30 SUB B Mark Vos - LinkedIn for Business
Effectief leads genereren en klanten aantrekken en werven met behulp van LinkedIn. In zijn LinkedIn for Business introductie webinar deelt Mark de vijf pijlers van een succesvolle LinkedIn strategie. Bij elke pijler worden praktische tips gedeeld die je direct kunt gaan toepassen. De strategie die Mark deelt is bewezen succesvol en heeft al voor talloze ondernemers in de zakelijke dienstverlening geleidt tot miljoenenen views, duizenden leads en honderden klanten. Mark heeft een achtergrond als commercieel adviseur, was jarenlang partner manager bij T-Mobile en hielp als freelancer vanuit Company.info marketeers van T-Mobile om hun campagnes succesvoller en effectiever te maken. Sinds enkele jaren is hij aangesloten als partner bij Omzetcoach.nl.

15:30 SUB C Thomas Slotboom - Effectief videomarketing inzetten om je online zichtbaarheid te vergroten
Wat is videomarketing precies, wat kan je ermee bereiken en op welke niveaus kan je insteken om video’s te maken. Wat zijn de basis regels voor een engagende video en wat moet je technisch nagaan om een professionele video te maken. Thomas Slotboom van SollVision traint individuen en organisaties om videomarketing en videorecruitment effectief in te zetten voor hun online zichtbaarheid.

16:15 SUB A Sandrina Bokhorst - Rome als inspiratie voor een succesvolle verkoopmachine
Als je in de spiegel van Rome kijkt, zie je hoe actuele ingrediënten van succesvol verkopen al in het verleden hun waarde hebben bewezen. Wat is het geheim van het lange en continue succes van de BV Rome? Welke actuele ingrediënten van ‘succesvol verkopen’ zijn te herkennen? En hoe hebben die geholpen crises te overleven? In deze sessie kijk je op een andere manier naar de meest fundamentele elementen van ‘verkopen’ die niet van gisteren zijn. Een verhaal over identiteit, over groots denken, en over persoonlijke passie. Voor wie niet bang is om naar het verleden te kijken om vooruit te kunnen. Dat ze geschiedenis ging studeren, wist Sandrina Bokhorst al op jonge leeftijd. Aan de EUR bood de studie een brede wetenschappelijke insteek gecombineerd met een Rotterdamse praktische instelling. Na een mooie carrière als communicatieadviseur, richtte ze zich op haar eerste passie: de oude Romeinen. In 2006 richtte ze Persoonlijk Rome op, waarmee ze vele particulieren en bedrijven prachtige Rome-ervaringen hielp realiseren. Als verhalenverteller bij uitstek weet ze de geschiedenis altijd op een onderhoudende manier relevant te maken voor het nu. Met haar warme belangstelling voor mensen maakt ze moeiteloos de verbinding die nodig is om echt in gesprek te raken en reflectie mogelijk te maken.

16:15 SUB B Debbie van Steenpaal - Verzorg je online lezingen & trainingen met het volste vertrouwen
Doorbreek je digitale doubts en breng je business online. In deze sessie bespreekt Debbie de do’s en don’ts van je online optreden. Wat is er bijvoorbeeld anders? En hoe kun je dat ondervangen. Je gaat kijken naar verschillende manieren om de interactiviteit in je sessie te houden. Er is veel ruimte voor vragen. Debbie is eigenaar van Studio Steenpaal. Ze ontzorgt facilitators en presentatoren voor, tijdens en na hun online sessie. Wil je je inhoudelijk op de online sessie kunnen focussen terwijl een ander zich druk maakt om randzaken? Steenpaal houdt in de gaten wie er binnenkomt, zet de juiste presentaties klaar, start intermezzo's in en lost technische problemen op. Studio Steenpaal modereert de sessie zodat jij kunt opgaan in de inhoud.

16:15 SUB C Naomi Louwerens - Instagram effectief inzetten voor je business en van volgers klanten maken
Naomi Louwerens is geen BN'er of model, maar toch heeft zij met haar Instagram account @authenticchica meer dan 180.000 volgers weten aan te trekken. Zij heeft samengewerkt met meer dan 100 bekende merken, tientallen workshops gegeven en al honderden start-ups, freelancers, merken en diverse bedrijven geholpen met hun social media/Instagram accounts en marketingstrategieën. Instagram inzetten voor je business, de juiste doelgroep aantrekken en van volgers klanten maken, kan dat ongeacht je leeftijd, niche en doelgroep?! JAZEKER! Als jij ook gratis meer online zichtbaarheid wil en top of mind wil zijn bij jouw potentiële klanten, dan laat Naomi je in deze sessie graag zien waarom Instagram HET kanaal is voor (personal) branding en hoe jij effectief klanten kan aantrekken op dit populaire en hardst groeiende social media kanaal. Na deze sessie snap je hoe je Instagram voor je bedrijf of merk kan laten werken, weet je hoe je de juiste klanten kan aantrekken met je account, hoe je een community opbouwt en van volgers klanten maakt, hoe online branding werkt en waarom ook Instagram daar perfect voor is én welke content strategie je moet toepassen voor een mooi, functioneel overzicht en effectieve branding.

17:00 SUB A Jonathan Fokker - Viraliteit is geen toeval! Stappenplan voor meer kans op virale content op social media
Maak je wel eens een blogpost, LinkedIn bijdrage of een Facebook post en komen er weinig views, wordt het weinig gelezen en niet gedeeld? Of zie je wel eens content voorbij komen die viraal gaat en vraag je je af hoe dat kan? Aan de hand van het beste wetenschappelijke onderzoek over virale content, analyse van honderden bijdrages op LinkedIn en diverse praktijkvoorbeelden, geeft Jonathan je een stappenplan waarmee jij ervoor kunt zorgen dat de kans op viraliteit van je content toeneemt. Hij geeft je praktische, concrete tips hoe jij ervoor kunt zorgen dat jouw content pakt, zodat mensen je content gaan lezen en delen. Jonathan heeft een achtergrond als online marketeer en ondernemer. Hij bedrijven gehad in Spanje, Amerika en Nederland en is sinds enkele jaren partner bij Omzetcoach.nl.

17:00 SUB B Cinda. - Maak van jouw offerte een 'Dealmaker'
Je komt binnen bij jouw klant als Gerschtanowitz. Met onder je arm een gouden envelop. ‘Jij krijgt iets speciaals van mij’. Je showt de envelop. En doet een korte intro (max 1 minuut, want jouw klant besterft het direct). Je vertelt waarom je dit juist voor hem maakte. Wat zijn voordeel is om dit te lezen. Langzaam vouw je de envelop open en trek je jouw glossy offertepresentatie eruit. Jouw klant prijkt op de cover. Nee, nee. Niet gelijk overhandigen. Je overhandigt eerst een tissue om de beslagen brilglazen schoon te vegen. Let op! Deze online masterclass is uniek in Nederland, maar biedt slechts plaats aan 100 deelnemers. Afgelopen jaar hielp Cinda. tientallen ondernemers met het maken van een Winstgevend Magazine. En dat in een tijd van crisis. Haar blik op magazines is dan ook met recht slim en uniek te noemen. Cinda. Magazine Queen heeft een rijke historie in het maken van o.a. magazines. Ze was uitgever van haar eigen magazine, voordat ze voor ondernemers magazines ging maken. Sinds dit jaar leert ze ondernemers een eigen Winstgevend Magazine te maken vanuit een wel heel eigenzinnige benadering. Ga print waar iedereen digitaal gaat. En maak het relevant voor de klant door deze letterlijk centraal te stellen in een gepersonaliseerd magazine. En dat met 0,- budget. Hiermee heeft ze zich definitief gevestigd als Magazine Queen.

17:00 SUB C Nicole Jongerius - Onaantastbaar voor afwijzing
Een ondernemer is per definitie een dapper mens. Zonder zekerheid en met vertrouwen in je eigen kennis, kunde & vaardigheden ben je voor jezelf gestart. Dan kom je erachter dat het in de praktijk vaak nét iets lastiger is waarop de onzekerheid toe slaat. Hoe zonde is het dat een overgroot deel van de ondernemers strand op zaken als te weinig geld, niet goed zijn in het werven en selecteren van klanten of zijn/haar ideeën niet publiekelijk durven te uiten. Je kunt niet veranderen wat je niet begrijpt. Het verschil tussen je voorkeurs- & keuze brein. De oerangst voor afwijzing en hoe jij door inzet van jouw briljante brein er je voordeel mee doet. Hierdoor zul jij in staat zijn de regie in eigen handen te nemen en vast te houden. Ga je gemakkelijker contact maken. Zul je zelfverzekerd je prijs durven handhaven. Trek je je niets meer aan van negatieve comments, kritiek en afwijzing van je aanbod. Ondernemen is stressvol, er zijn veel keuzes, mogelijkheden en opportunity’s. Veel ondernemers ervaren van tijd tot tijd slapeloosheid, prikkelbaarheid of moedeloosheid. Doormiddel van enkele praktische snelle oefeningen gaat ze je instant ontspanning laten ervaren. Ze gaat je uitleggen waarom manifesteren, de wet van de aantrekkingskracht, voor jou tot dusver nog niet of niet geheel heeft gewerkt. Je krijgt de 10 breingeboden en de audio 'de onverslaanbare ondernemer' waarmee jij jezelf traint naar ongekend succes. Aan het einde van deze workshop ben jij onaantastbaar voor afwijzing. Voordat Nicole Rapid transformationele therapeut werd, werkte ze als coördinerend begeleider op een zorgboerderij. In haar vrije tijd dacht ze na over hoe het anders zou kunnen. Alleen voelde ze zich daar nooit goed genoeg voor. Totdat ze de kracht van RTT mocht ervaren. Ineens wist ze precies hoe, wie, wat, waar ze het juist op háár manier moest gaan doen. Inmiddels heeft Nicole zélf meer dan 150 mensen de kracht van RTT mogen laten ervaren. Mensen zelfverzekerd, onverschrokken en met volle ambitie zien winnen vind ze het mooiste dat er bestaat.

17:45 MAIN STAGE Franck Fielemon - Plenaire afsluiting
Korte recap, bedanken sprekers en bekendmaking eindbedrag Ronald McDonald Huis. Het doel is om 2.000,- bij elkaar te krijgen voor het opknappen van de speelkamer in het Ronald McDonald Huis Leiden.

18:00 MAIN STAGE Virtuele netwerkborrel
Mogelijkheid om na te praten en te netwerken via break out rooms in Zoom.