Workshops en trainingen


LinkedIn for Business - Contentcreatie Voorschoten

Datum:17-07-2019
13:00

Aanmelden
TRY OUT voor een Try Out prijs van 397,- ex btw voor 197,- ex btw

17 juli 2019
13:00 - 17:00
House of Vision, Voorschoten

Try out LinkedIn for Business – Contentcreatie, concreet en praktijkgericht waardevolle inzichten delen richting je doelgroep. Als onderdeel van het bouwen van je persoonlijke merk, claimen van autoriteit én als onderdeel van je sales funnel!

Je hebt veel kennis, je zit immer dicht op jouw onderwerp. Toch lijkt het soms een hele opgave om regelmatig nieuwe inzichten te delen. Anderen lijkt het makkelijk af te gaan. Niet gehinderd door gebrek aan creatieve invallen. Dit maakt je soms onzeker, want jij wil ook met regelmaat waardevolle content delen om je doelgroep te bereiken!

Meer rust, meer tijd
Door het volgen van deze workshop genereer je meer rust voor jezelf omdat je nu weet wat er nodig is om een succesvolle bijdrage te maken. De drempel om nieuwe inzichten te delen wordt lager omdat je hebt geleerd op welke manier je dit kan doen. Je hebt een duwtje in de rug gekregen waardoor je nu sneller content kan creëren en dus tijd bespaart. Je trekt op korte en lange termijn meer klanten aan omdat je jezelf gemakkelijker zichtbaar maakt.

Praktijkgericht aan de slag
In de workshop contentcreatie voor LinkedIn gaan we met een klein groepje een dagdeel praktijkgericht aan de slag. Je gaat jouw kennis omzetten in concrete LinkedIncontent. Je past technieken toe uit het LinkedIn for Business programma.

Vaak weten potentiële klanten zelf nog niet goed wat ze zoeken of hebben niet de expertise om een goede keuze te maken. Jij als expert van jouw dienst of product kan hen daar bij helpen. Wij gaan je inspireren en helpen om op een makkelijke manier veel creatiever met je content om te gaan zodat je je doelgroep beter gaat bereiken.

Meer commerciële impact
Door het volgen van deze workshop genereer je meer rust voor jezelf omdat je nu weet wat er nodig is om een succesvolle bijdrage te maken. De drempel om nieuwe inzichten te delen wordt lager omdat je hebt geleerd op welke manier je dit kan doen. Je hebt een duwtje in de rug gekregen waardoor je nu sneller content kan creëren en dus tijd bespaart. Je trekt op korte en lange termijn meer klanten aan omdat je jezelf gemakkelijker zichtbaar maakt.

Doel
Het doel van de workshop is om inspiratie en handvatten te krijgen in welke vormen je jouw verhaal op LinkedIn kan zetten en welke randvoorwaarden helpen een succesvolle post te schrijven.

Je snapt hoe je momenten van je alledaagse bezigheden kan omvormen tot een bijdrage die waardevol is voor jouw klant.

Je gaat aan de slag met je waardepropositie wat fungeert als uitgangspunt. Vervolgens gaan we werken aan één of meerdere succesvolle bijdrages gericht op je doelgroep(en).

De workshop is vanwege de intieme setting zowel geschikt voor ondernemers die hun waardepropositie nog moeten aanscherpen maar juist ook zéér geschikt voor deelnemers die al wat op papier hebben staan en graag direct praktisch aan de slag willen.

Na deze workshop heb je;
- Ingrediënten van een goed verhaal
- Een overzicht aan vormen van content waarin je jouw verhaal kan gieten
- Een overzicht welke invalshoeken voor jouw doelgroep belangrijk zijn
- Een aangescherpte waardepropositie die je op LinkedIn gebruikt voor je eigen merk/bedrijf
- Één of meerdere bijdrages gericht op de voor jouw relevante doelgroepen
- Succesfactoren van een goede post

Deze workshop wordt gefaciliteerd door Sara Hattink
Sara haalde haar bachelor Communicatie in 2010. Sindsdien werkte zij in verschillende branches als communicatieprofessional. Sinds 2018 is zij betrokken bij Omzetcoach.nl als programmamanager voor o.a. LinkedIn for Business.


Nu aanmelden voor deze workshop



Terug naar overzicht


© 2019 De Verkoopmaatschappij