Implementatie traject Contentcreatie voor LinkedIn
In het traject Contentcreatie voor LinkedIn helpen we je met het vinden van je tone of voice, het schrijven van de juiste content voor je doelgroep en het beïnvloeden van het LinkedIn algoritme op de juiste manier.
Via een onderscheidend concept delen we op de tijdlijn in een besloten LinkedIn groep de strategie. Dit is inclusief de theorie, inzichten, werkinstructies en praktijkgerichte opdrachten. Jij gaat hiermee aan de slag, krijgt feedback, en kunt daar ook om vragen.
Het traject bestaat uit 4 modules, gemanaged in LinkedIn besloten groepen. Elke module bevat bijdrages met video’s, opdrachten, pdf’s, checklisten en meer.
Elke donderdagochtend is er een Zoom call met de deelnemers die daar prijs op stellen. Om terug te blikken en kort te bespreken waar jij tegenaan loopt.
Module 1: Introductie en Doelgroepen
- Introductie en voorstellen
- Doelen en verwachtingen
- Hoe begin je?
- Voor wie schrijf je?
- Waar vind je inspiratie?
Module 3: Schrijven voor LinkedIn
- Vormen van bijdrages
- Indeling van een goede bijdrage
- Oogstbijdrage
- LinkedIn algoritme
- Technische randvoorwaarden
Module 2: Inspiratie en schrijven
- Praktisch aan de slag met schrijven
- Mindmap
- Basis storytelling
- Tone of voice
- Recyclen van content
Module 4: Strategie en planning
- Contentstrategie
- Klantreis
- Contentplan
- Contentkalender
- Publicatietools
ÉN EEN EXTRA BONUSMODULE
“Bouw aan je autoriteit en expertstatus met LinkedIn artikelen en de LinkedIn nieuwsbrief”
